PRESSROOM

Ströer Digital Media uruchamia TagLife – platformę wspierającą micro-influencer marketing

Ströer Digital Media uruchamia TagLife – platformę wspierającą micro-influencer marketing

Rusza TagLife – platforma ułatwiającą współpracę marek z micro-influencerami. Umożliwia ona jednoczesne zaangażowanie wielu wpływowych użytkowników social media w prowadzona akcje marketingowe. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które świadomie skupia się na natywnych działaniach z udziałem micro-influencerów. Platformę wprowadza na polski rynek grupa Stroer.

JAK DZIĘKI AD VISIBILITY POPRAWIĆ SKUTECZNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH ONLINE?

JAK DZIĘKI AD VISIBILITY POPRAWIĆ SKUTECZNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH ONLINE?

Odkąd w 1994 r. amerykańska spółka telekomunikacyjna AT&T wyemitowała w sieci pierwszą kreację banerową, marketerzy emitują reklamy internetowe w jednym celu – by przykuć uwagę i wywołać pożądaną reakcję użytkownika. Przez wszystkie te lata branża wykorzystywała różne chwyty, by osiągnąć swój cel. Przeszliśmy od nieruchomych banerów i GIF-ów, przez proste flashowe animacje, po robione z rozmachem interaktywne, rich-mediowe kreacje wykorzystujące wideo. Oglądanie niektórych z nich to naprawdę przyjemność. Co jednak, jeśli duża część widzów nie będzie miała szansy ich zobaczyć?

PROGRAMMATIC – SZANSA NA WYŻSZE PRZYCHODY WYDAWCÓW

  • 11 października 2016
  • Igor Rosłonek
  • 1143 odsłon
  • 0 komentarzy

PROGRAMMATIC – SZANSA NA WYŻSZE PRZYCHODY WYDAWCÓW

Według zeszłorocznych badań już 9 na 10 polskich reklamodawców część swoich budżetów przeznacza na kampanie realizowane w programmatiku. Biorąc pod wagę fakt, że zdaniem połowy z nich sprzedaż automatyczna daje lepsze rezultaty niż kampanie kupowane w tradycyjnym modelu, możemy spokojnie zaryzykować stwierdzenie, że to dopiero początek ekspansji programmatika na naszym rynku.

6 PRZYDATNYCH NARZĘDZI DLA POCZĄTKUJĄCEGO E-MARKETERA

6 PRZYDATNYCH NARZĘDZI DLA POCZĄTKUJĄCEGO E-MARKETERA

Co zdziałałby James Bond bez swoich gadżetów dostarczanych przez nieocenionego Q? Prawdopodobnie tyle co zdolny e-marketer bez dostępu do narzędzi IT- – niewiele. Z tym, że ten drugi jest w dużo lepszej sytuacji – rolę Q dla marketerów odgrywają dzisiaj rozmaite narzędzia do monitorowania, mierzenia, tworzenia, organizowania i raportowania. Niektóre z nich są, nie oszukujmy się, równie potrzebne, co Bondowi podwodny kostium w kształcie krokodyla z filmu „Ośmiorniczka”. Inne narzędzia są jednak niezbędne, a ich właściwe wykorzystanie może zapewnić przewagę w starciu z rynkowymi rywalami. Zapraszam do listy 6 przydatnych narzędzi dla początkującego e-marketera. Staraliśmy się wytypować możliwie różnorodne spośród nich, tak jak różnorodne są zajęcia typowego specjalisty od marketingu internetowego. Łączy je funkcjonalność, łatwość w obsłudze i niewysoka cena (wyjąwszy te, które są bezpłatne).

JAK ZAPLANOWAĆ BUDŻET NA KAMPANIĘ ON-LINE?

JAK ZAPLANOWAĆ BUDŻET NA KAMPANIĘ ON-LINE?

Rynek reklamy internetowej to jeden z najbardziej elastycznych budżetowo medium reklamowych. Bezproblemowo i nadal efektywnie możemy wydać tu 500 000 zł w tydzień lub przeprowadzić kilkumiesięczną akcje marketingową niemal bez kosztowo. Wszystko zależy od twoich możliwości, środków, celów i kreatywności. W poniższym artykule postaramy się wiec podpowiedzieć od czego zacząć i na co zwrócić uwagę planując budżet kampanii.