PRESSROOM

5 wskazówek na to jak wykorzystać influencerów i liderów opinii do promocji marki w sieci

5 wskazówek na to jak  wykorzystać influencerów i liderów opinii do promocji marki w sieci

Tym, co łączy liderów opinii i influencerów jest siła ich oddziaływania, wynikająca z zaufania, jakim się cieszą wśród odbiorców swoich przekazów. W przypadku liderów opinii opiera się ono na eksperckiej wiedzy, jaką dysponują. W kontekście influencerów – na ich rekomendacjach popartych doświadczeniem w prezentowanych pasjach, zainteresowaniach (czasem jest ono tylko skróceniem dystansu, który dzielił ich z followersami, zanim zaczęli wymieniać się spostrzeżeniami, rozmawiać na wspólne tematy).

AdReport Trendy Q4 – Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w Internecie

AdReport Trendy Q4 – Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w Internecie

Według danych AdReporta – systemu monitoringu reklamy reklamy online – w czwartym kwartale 2017 roku najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln PLN. Na reklamę samochodów w sieci wydano o 700 tysięcy PLN więcej niż
w tym samym okresie poprzedniego roku (1,6 proc. wzrost). Wyróżnienie za najciekawszą kampanię otrzymało Volvo za kampanię „Niezwykły z Natury”.

Reklama (Nie) tylko dla Twoich oczu, czyli fakty i mity o viewability

Reklama (Nie) tylko dla Twoich oczu, czyli fakty i mity o viewability

Wszyscy wiemy ile wysiłku, pracy kreatywnej, środków finansowych i nerwów kosztuje przygotowanie i zaplanowanie atrakcyjnej kampanii reklamowej. Zrozumiałe, że każdy reklamodawca chce, by jak najwięcej potencjalnych klientów miało szansę się z nią zapoznać. Parafrazując jednak znany mem z bohaterem „Matrixa”, Morfuszem: „A co jeśli powiem Ci, że nawet połowa emitowanych reklam nie jest widoczna dla odbiorcy?”.

W jaki sposób mierzyć skuteczność kampanii online? Praktyczny przegląd kluczowych parametrów oceny reklamy i promocji w sieci

  • 3 października 2017
  • Tomasz Wojciechowski
  • 615 odsłon
  • 0 komentarzy

W jaki sposób mierzyć skuteczność kampanii online? Praktyczny przegląd kluczowych parametrów oceny reklamy i promocji w sieci

Najważniejszą kwestią w planowaniu kampanii reklamowej w Internecie, jest założenie konkretnego i realnego celu, który chcemy osiągnąć. Na starcie opracowywania strategii planowania działań przede wszystkim warto założyć, co dla nas jest celem pierwszoplanowym. Zastanówmy się, czy chcemy zwiększyć sprzedaż naszego produktu bądź usługi,  czy też zależy nam na zwiększeniu ruchu na stronie? A może na zdobyciu danych potencjalnych klientów, takich jak imię, adres e-mail lub numer telefonu?

 

W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama. Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama. Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

„Dzisiejszym sponsorem treści jest reklama”, „W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama” to przykłady haseł rozpoczynającej się 25 lipca br. kampanii edukacyjnej skierowanej do internautów. Przypomina ona, że bez reklam nie ma „darmowego” internetu i że to dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z zasobów sieci bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

 

„Neverending Story”, czyli planowanie mediów i budżetu w kampanii efektywnościowej

„Neverending Story”, czyli planowanie mediów i budżetu w kampanii efektywnościowej

Zapewne znasz cytat Stuarta H. Britta o tym, że „prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy”. Powiedzenie to ma już 40 lat, ale nigdy nie było bardziej aktualne. Dla firm różniących się profilem i skalą działania reklama stała się narzędziem osiągania różnych celów – budowania świadomości marki, przywiązania konsumentów do produktów, ale przede wszystkim generowania sprzedaży. Planowanie kampanii sprzedażowej to jednak złożony proces, podczas którego należy wziąć pod uwagę szereg istotnych czynników. O czym przede wszystkim należy pamiętać?