Ströer Digital Media oferuje reklamy z gwarancją viewability

  • 21 stycznia 2018
  • Stroer Digital
  • 3717 odsłon
  • 0

Ströer Digital Media oferuje reklamy z gwarancją viewability

Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. To jeden z pierwszych produktów na polskim rynku, który gwarantuje klientom określony poziom widoczności reklamy. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH.

Oferta obejmuje szereg różnych kategorii takich jak m.in. Kobieta, Technologia i Motoryzacja, o łącznym potencjale 591 mln odsłon miesięcznie. Za pomiar widoczności reklamy odpowiada firma Meetrics GmbH. – Już od roku korzystamy z narzędzia Meetrics, które umożliwia nam pogłębioną analizę i optymalizację widoczności wszystkich realizowanych u nas kampanii. Dzięki temu mamy szczegółową wiedzę nt. poziomu i czasu widoczności kreacji reklamowej na ponad 400 reprezentowanych przez nas stronach.  Po przeprowadzonym wspólnie z wieloma wydawcami procesie dostosowania  witryn pod nowe standardy, stworzyliśmy produkt, który zagwarantuje naszym klientom wysoki poziom widoczności reklamy i jakości ruchu – mówi Jakub Wilczak, Head of AD Operations w Ströer Digital.

Z produktu korzystają już wybrani klienci agencyjni. Oferta jest jednak dostępna dla wszystkich, a z jej szczegółami można zapoznać się w cenniku na stronie Stroerdigital.pl.

Viewability to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Wedle standardów IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy (w przypadku reklamy video jest to 50 proc. kreacji widoczne przez 2 sekundy).

 

Komentarze (0)

Brak komentarzy

Napisz komentarz